יום רביעי, 14 בספטמבר 2011

טיסה ראשונה על מנוע ה125 !

יום רביעי בערב, אני פוגש את ארנון בשדה ליד ביה"ס עומרים כשהוא מביא איתו את הפלא החדש: מנוע Paratoys Blackhawk 125.
השעה כבר מאוחרת ולא נשאר הרבה זמן עד לחושך.
ארנון ממריא עם המנוע החדש לסיבוב בדיקה קצר מאד בזמן שאני פורש את המצנח שלי ומכין אותו. ארנון נוחת ואני נרתם ומתחבר לחופה. משיכה קלה בחבל והמנוע מתעורר. הרוח מערבית, כ10 קמ"ש.
אני קצת נרגש עושה טעויות כתוצאה - לא כל כך מוצלח. מסתובב מוקדם מדי בהנפה הראשונה והחופה נופלת לאחור. מניף שוב, מסתובב וסוחט את המצערת. המנוע זורק אותי חזק קדימה לריצה קצרה (ופחות אלגנטית מהרגיל בשבילי) ובועט אותי לאוויר. וואו ! תוך שניות אני בגובה 100 מטר, מרגיע את המנוע כדי לשמור גובה ולא לקרוע אותו בהרצה.
מטייל כ10 דקות בין רמת השופט לבית הספר ונוחת עם חיוך גדול שנשאר שם כל הערב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...