יום שישי, 16 בספטמבר 2011

טיסה עם כדורים פורחים.

Hot air baloon
הרוח דוממת לגמרי ב7:00 בשדה ליד מרחביה כשאני מנסה להניף והחופה לא רוצה להתרומם. שלושה נסיונות כאלה ואני כבר מותש ומיואש. כל מי שהצליח להמריא כבר יצא, הכדורים הפורחים המריאו מזמן, התרחקו והגביהו, והעסק נראה די אבוד. אפשר לראות מרחוק את הכדורים הפורחים אפופי ממ"רים. איזה דיכאון.
אבל אז ארנון חוזר ונוחת ומציע לעזור לי בהמראה. אני נרתם במהירות, ארנון עוזר לי להניף ואני עם מנוע מלא רץ וממריא מהר בהרבה ממה שהורגלתי לו עם מנוע ה100. ריצה קצרה מול 0 רוח ואני באוויר.
לוקח כוון ישר אל הכדורים הפורחים, מרחק של כ5-6 ק"מ. פותח טרימרים עד הסוף כדי להספיק להגיע אליהם לפני שהם נוחתים ומשיג אותם תוך כ10 דקות. אחד כבר נחת אבל היפה שבינהם מרחף בהדר מלכותי מעל השדות. אני חג סביבו ומצלם, ועוקב אחריו עד שהוא נוחת בעזרת צוות הקרקע שלו שגורר אותו למקום בעזרת חבלים.
ההצגה די נגמרה ואני מתחיל לחזור, מקיף את מרחביה, אומר שלום לעפולה וחוזר לנחיתה בשדה, שמח שלא נשארתי על הקרקע היום.





לוגבוק
טראק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...