יום שבת, 27 באוגוסט 2011

עוד טיסה מצומת גבעת עדה 27.8.11


נפגש עם תמיר ועמית בשבת בבוקר בשדה בצומת גבעת עדה. תמיר ממריא ראשון, אני אחריו אבל עמית לא מצליח להניע את המנוע שלו ונשאר על הקרקע. הרוח צפונית, כמעט לא קיימת וריצת ההמראה שלי ארוכה ביותר. אני מנתק מאמצע השדה ומייד פונה ימינה כדי לא לפגוש את הגשר שבצומת, עמודי התאורה או חוט השבת שמתוח בינהם.
אני חובר לתמיר צפונית לפרדס חנה והרוח כאן בגובה דרום מערבית, כ10 קמ"ש. טסים מעל אזור התעשיה של קיסריה, מזהים את המפעל של עפקו מהאוויר. משם מדרימים כמעט עד חדרה ופונים אל ארובות תחנת הכח. כאן תמיר מחליט שהוא מטפס אל העננים ואני נפרד ממנו וטס די גבוה לנמל קיסריה, משם דרך אור עקיבא לבנימינה. נשאר לי די הרבה דלק ולכן אני מחליט להקיף את בנימינה מצפון ואז חוזר לנחיתה בשדה.
תמיר נשמע די מאושר בקשר - הוא מטייל בגבול הסטרטוספרה עם הTop80 שלו ולבסוף חוזר גם הוא.
עמית מחלק בירה צוננת וזה סיום די נחמד לטיסת הבוקר.

תמונות שצילם תמיר

טראק
לוגבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...