יום ראשון, 18 ביולי 2010

"מטס הומניטרי" לבר בeCamp


Bar on the ground in Alonei Yithak
בר על הקרקע באלוני יצחק
בר מבלה מזה שבוע בeCamp ומתקשר איתנו רק בצ'אט ומייל. את הסלולרי לקחו לו כמו לכולם ולא ניתן לבקר אותו. הוחלט שאנסה לטוס אליו ולהצניח לו חבילת סיוע בדמות שוקולדים וחטיפים מהאוויר.
ארזתי את הכל בשקית אשפה כתומה וגדולה אליה קשרתי שקית אשפה נוספת בתור מצנח מאולתר.מבחוץ אני מצמיד פתק עם שמו של בר כך שבמקרה שלא אמצא אותו, אשליך את החבילה בתקווה שמישהו יעביר לו אותה. החבילה נכנסת לכיס התחתון של הקוקפיט.
עמית ושי הסכימו להצטרף למטס בבוקר שבת 17.7 ואנו מוצאים שדה ממש ליד כפר גליקסון, מרחק יריקה מהeCamp באלוני יצחק.
הרוח הדרומית כ10 קמ"ש מאפשרת הנפה הפוכה והמראה קלילה. כמה סיבובים בהמתנה לעמית שימריא, שי כבר באוויר. אני טס לאלוני יצחק. ביקשתי מבר להיות בין 8 ל8:30 במגרש הספורט, או ליד הבריכה או בכל מקום אחר פנוי מעצים, זאת בידיעה שהוא עלול להיות מוגבל בתנועה בגלל הכללים של המחנה. ביקשתי גם שיקח איתו איזה חולצה בצבע בולט שתשמש כדגל.
חולף מעל מגרש הכדורגל. אין בר. בריכה ? לא.
מתחיל לסרוק את יתר הכפר. רוב המקומות ריקים מאדם מלבד מגרש החניה שבמרכז. מישהו עומד שם. בר ? אבל הוא לא מנופף אז זה בטח לא הוא. אני ממשיך לחפש ומתחיל לחשוב להשליך את החבילה במקום מרכזי כלשהו. חולף עוד פעם מעל מגרש החניה שם עומד מישהו באמצע הרחבה. אולי זה הוא בכל זאת ? אני מנופף והוא מחזיר לי נפנוף ! זה הוא !!
אני עושה סיבוב ונכנס ל"יעף הפצצה" מצפון לדרום מול הרוח בגובה נמוך יותר, לא נמוך מדי כי אין כמעט אופציות נחיתה טובות במקרה של תקלה. שולף את החבילה ומנופף בה לבר. מגיע מעליו ומשליך את החבילה.
אוף, הייתי צריך לקחת בחשבון את הרוח. החבילה נופלת צפונה ומפספסת את בר בכמה עשרות מטרים, אני לא יכול לראות בדיוק לאן היא נופלת ומקווה שהיא לא תנחת על גג של בנין או על צמרת עץ. אני רואה את בר רץ אליה ואחרי כמה שניות רואה אותו מחזיק אותה. יש ! זה הצליח ! הסגר נפרץ !
Bar on the ground in Alonei Yithak - The package (orange) can be seen next to him
בר והחבילה שמאלה ממנו על הקרקע
אני עושה עוד כמה סיבובים מעליו, מנופף לו, קצת ווינגים בשביל הרושם ואז מצטרף לעמית ושי שמסתובבים כק"מ וחצי צפון מערבית מאלוני יצחק. מטיילים קצת לגבעת עדה וחזרה ונוחתים על רוח של כ15 קמ"ש.





וידאו שצילם שי:


תמונות שצילם שי
טראק ( חלקי)
לוגבוק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...