יום ראשון, 4 ביולי 2010

מטס מעל צעדת משפחת שליט 1.7.10

March for Gilad Shalit
ביום החמישי לצעדת משפחת שליט - התארגנו למטס מעל הצעדה. עמית תיאם את המטס מול כל גוף אפשרי כולל מטה משפחת שליט.
נפגשנו בשדה הממ"גים ליד בית חנניה ב6:30. ב7:00 גיל מעביר תדריך בו מסוכם שנטוס במבנה מאורגן מעל הצעדה כאשר אני מוביל, כולנו עם סרט צהוב קשור לאחד המיתרים האחוריים.
הרוח דרום מזרחית קלה. עופרי ממריא ראשון ואחריו תמיר ועמית שנוחת מייד בגלל בעיות קוצים במיתרים.
אני מתבחבש עם כמה נסיונות להנפה אחורית שלא מצליחים בגלל רוח חלשה מדי ואני מחליט לא להתעקש ומתארגן להנפה קדמית. עופרי ותמיר וערן בינתיים מסתובבים מעל שטח הכינוס של הצעדה.
ממריא בקדמית ב7:50 ומסתובב מעל השדה ממתין לעמית ולכולם שיצטרפו כמו שתוכנן. איפה...
עופרי נחת כי שיעמם לו לבד. עמית ממשיך להתעכב למטה.
אני טס אל הצעדה שבינתיים יצאה לדרך. המון אדם בחולצות לבנות ושלטים, ולפניהם קבוצה קטנה יותר - כנראה המשפחה. ניידות משטרה מלפנים ומאחור והתנועה על הכביש נעה רק על המסלול השמאלי.
מהתוכנית לא נשאר הרבה - כולנו טסים בצורה בלתי מאורגנת, איש לעצמו.
בצומת בנימינה אפשר לראות עוד מאות אנשים שמחכים לצעדה שתגיע כדי להצטרף.
כשהצעדה מגיע לשדה ההמראה של בנימינה אני עושה יעף נמוך מעל השדה ובמקביל לכביש, נראה שערן הצטרף אלי. אני רואה המון בני נוער, חלקם מנופפים אלינו.
בסביבות 8:15 האוויר מתחיל להתעורר ולבעוט יותר מהרגיל. נפרדתי מהצעדה וחזרתי אחרון לנחיתה.
מקפלים את הציוד ומתאספים בבית הקפה בצומת בנימינה לקפה, משהו לכרסם והחלפת חוויות.
ומשם, לעבודה...



תמונות שצילם תמיר
לוגבוק

תגובה 1:

  1. כל הכבוד על תמיכה במשפחה, ושגילעד וכל החטופים יחזרו כבר אלינו.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...