יום שבת, 29 במאי 2010

מבנימינה לחוף דור - שבת 29.5.10

"אני מחלים ממחלה - לא בטוח שאגיע" אמרתי לעמית כשקבעתי איתו בשדה בבינימינה ב7:00. הוא אמר שהוא ותמיר יהיו שם בכל מקרה.
קמתי בבוקר כמו נמר, ארזתי את עצמי והציוד והגעתי לשדה רק כדי לגלות אותו ריק לחלוטין. לא עמית ולא יער.
מחכה ומחכה, מתקשר לעמית אבל הוא לא עונה, עד שב7:40 החלטתי להתארגן ולהמריא.
הרוח דרומית, 2-4 קמ"ש. עננים די נמוכים.
אני ממריא דרומה בהנפה קדמית ב8:05. כמה סיבובים מעל השדה להרגיש את מצב הרוח של האוויר: חי אבל לא בועט. אפשר לצאת לטייל. אני מקפיד לטוס מתחת ל150 מ' כדי לא להסתבך עם תנועת מטוסים.
יוצא לכוון ג'יסר א זרקא עד למעגן הדיג המאד ציורי של הכפר. משם קפיצה לשמורת נחל התנינים ובריכות הדגים של מעגן מיכאל. חולף מעל מחלף זיכרון ושדה החמניות הענק שלידו. חותך לחוף דור - כמה אוהלים על החוף, מעט אנשים שהתעוררו מוקדם מטיילים.
צריך להתחיל לחזור. אני פונה מזרחה ומקיף את מתקן טיהור השפכים של זיכרון ( לא יאמן כמה ביוב יכול להראות טוב ) וטס לאיטי מול הרוח חזרה לנחיתה בשדה עם רוח שבינתיים הסתובבה למערבית ועלתה ל15 קמ"ש.

מספר דקות אחרי נחת שם ממ"ג. אני מפטפט מעט עם טייס הממ"ג, אמנון מבנימינה, בן 79 ("וארבעה חודשים"), שמספר לי סיפורים מסמרי שיער על נחיתות על עצי הדר או בלב שלוליות ענק ואפילו מזמין אותי לארוחת בוקר אצלו, הזמנה שנאלצתי לדחות.



טראק
לוגבוק

תגובה 1:

  1. עמית דונסקי31 במאי 2010 בשעה 23:25

    אבל שלחתי לך SMS....
    בכל אופן, יופי של טיסה. אפילו יופי-יופי.
    :-)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...