יום שבת, 30 ביולי 2011

גבעת אולגה\מכמורת 30.7.11

30_7_flight
הכוונה הייתה להמריא עד 7:30 ממגרש החניה בקיסריה מצפון לארובות אבל מצאנו אותו מלא במכוניות בבוקר אז ברחנו משם לגבעת אולגה.
הרוח דרום מזרחית חלשה מאוד. אני מניף קדמית, רץ ריצה ארוכה מנתק ופוגש תלולית עפר שעוצרת אותי. במילים אחרות - נגמר לי המסלול. אני בסדר וגם הציוד.
חם מאוד ולח - החום והמאמץ של ההמראה התישו אותי ואני כבר מוותר על לטוס היום.
מוחמד וערן מצליחים להמריא ויוצאים לטייל דרומה.
בינתיים הרוח מסתובבת מערבה ומתגברת מעט. אורי ממריא וקורא לי מהאוויר להצטרף.
בסוף ב9:30 אני מתפתה ונרתם. שלוש הנפות הפוכות שלא מצליחות בגלל הרוח הגבולית ורביעית שמצליחה. אני ממריא ואוסף גובה ושומע בינתיים בקשר שאורי נחת.
נחוש להציל את היום אני יוצא דרומה לאורך החוף עד מכמורת ואז מסתובב וחוזר. באוויר קריר ונעים כמו בחדר ממוזג.
כל החברה כבר התקפלו ונסעו אבל אורי נשאר בשטח ומסמן לי את כוון הרוח לנחיתה על רוח מערבית של כ10 קמ"ש.





סרטון של מוחמד:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...