יום שבת, 4 ביוני 2011

פתיחת העונה בג'אסר ועוד קאט מנוע.


4/6/11 flight - beach landing
נמפגשים בשדה של ג'אסר א זרקא הרבה מאד ממ"ריסטים לרגל פתיחת העונה. ארנון עוזר לי להניף על הרוח הדרום מזרחית המאד חלשה.
מסתובב כ10 דקות מעל השדה בהמתנה לאחרים שימריאו, עד שמישהו מציע בקשר ( טיסה ראשונה עם אוזניות וקשר!) שנצא והם יצטרפו אחר כך.
יוצא עם אורי ליאב ועופרי לכוון מחלף זכרון ומשם לחוף. אורי מאתר צב ים ענק על קו המים - מדהים. אני מנמיך מעל הצב ופונה לכוון חוף דור.
לפתע המנוע מתחיל לגמגם. פמפום של המצערת מחזיר אותו לרגע לחיים אבל אז הוא שובק ומשתתק. אני בגובה די נמוך - 10-15 מטר. מוריד גלגלים ונוחת. בקשר כבר רצות הודעות שמישהו נחת על החוף ואני אומר שזה אני והכל בסדר.
לוקח את המנוע והמצנח לכוון המים כדי שיאכלו פחות חול. המנוע נראה בסדר ואפילו מניע כשאני מושך בסטארטר. עם הרוח תגבר אולי אפשר אפילו להמריא מכאן אבל הרוח לא מתגברת.
שי בא עם הג'יפ לחלץ אותי ואנחנו מספיקים לחזור לחומוס ולבירות בשדה.



סרטון שצילם מוחמד:


סרטון של ליאב:

Link

פטפטת בפורום ממ"רים
טראק
לוגבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...