יום שלישי, 10 במאי 2011

יום העצמאות מעל רמות מנשה 10.5.11


Rehaniya
בוקר יום העצמאות. כבר חדשיים לא טסתי והקריז נותן את אותותיו.
יפתח סיפר לי שמישהו צייר את דיוקנו של גלעד שליט בשדה ליד רמות מנשה ואני שואף לצלם אותו מהאוויר.
מגיע ב7:30 לשדה. רוח מערבית, דרום מערבית קלה. שלושה נסיונות המראה בהנפה קדמית כושלים וממחישים לי עד כמה החלדתי.
ממריא בנסיון הרביעי לכוון מערב ב8:30. התרמיקות כבר התעוררו והטיסה די פעילה. תרמיקות של +2.5 +3.5 ולצידן סינקים בריאים בהתאם. נחמד מדי פעם לסגור מנוע לסרק ולטפס.
אבל איפה הציור ? הוא אמור להיות בשדה שקרוב לכביש אבל אני לא רואה אותו בשום מקום. מסייר מסביב כ30 דקות, מחליט שהאוויר פעיל מדי לטעמי וחוזר לנחיתה.

על הקרקע אני מתקשר ליפתח ומקבל הוראות יותר מדויקות לגבי מיקום הציור. מסתבר שעברתי מעליו מבלי להבחין בו.
Gilad Shalit drawing

לוגבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...