יום שני, 7 בספטמבר 2009

חזרה לאוויר עם מצלמת קסדה חדשה ( שלא צילמה כלום)

לאחר תקופת יובש ארוכה שהתחילה לתת את אותותיה בתסמינים שונים של קריז, אני יוצא בשבת בבוקר (5.9) לשדה "שלי" ליד צומת רמות מנשה. פגשתי שם כמה ציידים דרוזיים, ובקשתי מהם שלא יירו בי בטעות כשאני באוויר.
בטיסה זו התכוונתי לנסות לראשונה את מצלמת הקסדה החדשה שלי. לא לקחתי הפעם מצלמת סטילס אז אין תמונות.
הרוח דרומית, כ10 קמ"ש. אני מניף בקלילות וממריא כשהציידים מתאספים להתבונן ולצלם עם הסלולרים שלהם. מטפס תוך שתי הקפות של השדה ויוצא דרומה. האוויר קריר חלק ונעים והשמיים זרועים בקומולוסים קטנים.
מצפון לגבעת נילי אני מבחין בטיסן מנוע כ 50 מטר מתחתי. ממשיך לרגבים ופוגש שם בקאיי שטס נמוך. אני מנסה להצטרף אליו למבנה אבל הוא מהיר מדי בשבילי.
מסתובב חזרה צפונה, סיבוב מעל רמת השופט וחזרה לשדה - מקווה שהציידים לא מתכוונים לירות בציפורים בדיוק עכשיו.

בבית התבאסתי לגלות שהמצלמה לא צילמה כלום. הפעלתי אותה כשהיא כבר על הראש ונראה שלא הזזתי את המתג עד הסוף.
נו טוב - תהינה עוד טיסות ב"ה !

טראק
לוגבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...