יום ראשון, 27 בספטמבר 2009

מעל הארבל ועד הר האושר - 25.9.09


Arbel flight
נפגשים ב7:15 בצומת גולני ונוסעים לשדה ליד קרני חיטים שמאוכלס בבקר. מתחילים להתארגן כשהבוקר של קיבוץ לביא מופיע, לא מרוצה מנוכחותנו בשטח שלו. רמי וארנון מצליחים להגיע איתו להבנה. הרוח כמעט אפס ממזרח.
אני מניף קדמית וממריא ראשון. חג כ15 דקות מעל השדה וממתין לאחרים שימריאו.
יוצאים לכוון הארבל. אני קצת מודאג מרוטורים וטס יחסית גבוה. עמית טס ממש בתוך הואדי וארנון נמוך מעל שפת המצוק.
מתקרבים אל השפיץ המזרחי של ההר - הוא ממש מכוסה במטיילות - נראות כמו בנות חרדיות בטיול שמנופפות לנו. מגיע אל קצה המצוק והנוף פשוט מדהים. אני כל כך מתפעל שאני מסתובב חזרה אל מעל ההר והחוצה שוב. פני השטח פתאום נופלים והעמק למטה נגלה במלוא הדרו. וואו.
גולשים למטה אל החוף וצפונה בטיסה נמוכה. ארנון מדי פעם נוגע עם הרגל במים ומשאיר פסים.
עוברים את הטבחה ואת כפר נחום ומגיעים לכנסיית הר האושר שנראית מוצפת בתיירים. שני סיבובים מעליה ופונים חזרה.
מטפסים חזרה אל מעל הארבל וחזרה לשדה.
טיסה מדהימה - מהטובות שהיו לי עד כה.





תמונות
טראק
לוגבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...