יום שישי, 2 במאי 2014

מפגש ממ"רים בעין יהב. 1-2/5/14


חום אימים של כ37 מעלות מקדם את פני בגמלייה ליד עין יהב אחרי כ3 שעות נהיגה דרומה. החברה מתכנסים ומתארגנים לטיסת ערב מהשטח שמצפון מערב למתחם הגמליה. יש מטוס של ארקיע שאמור לנחות במנחת עין יהב ב18:20ולהמריא בחזרה ב18:20 אז אף אחד לא ממריא לפני זה. אני ממריא ב18:30 ויוצא לכוון נחל נקרות. מטייל מעט לאורכו אבל האוויר שם לא יציב כל כך אז מסתובב וטס לכוון עין יהב עצמה יחד עם עוד כמה מצנחים, משם דרומה נמוך - המון מצנחים טסים ביחד - מראה מרהיב.
עוברים את המנחת ויואב מציע בקשר לבקר באגם ספיר אז כולנו פונים לשם. ברגע שעוברים את כביש הערבה מתחיל בלגן באוויר ובקשר. נראה שהשילוב של קרקע וסלעים רותחים מהחום של היום ביחד עם אוויר שמתקרר במהירות עושים את שלהם והאוויר נהיה מאד לא יציב. אני מקבל קריסה קטנה והמצנח מסתובב לי דרומה. אני מרסן אותו וממשיך את הפניה מזרחה כדי להסתלק משם. יש הרבה דיבורים נרגשים בקשר. אני מתקדם לנחיתה ורואה בדרך מישהו עם פורס שנחת ליד הקצה הדרומי של המסלול - הוא נראה בסדר. האוויר רגוע יותר כשאני מתרחק מזרחה.
ואז מישהו אומר בקשר שעופר נפל.
אני לא רואה אותו וממשיך לנחיתה חסרת ארועים מיוחדים.
כמה מצנחים נוחתים ליד עופר שיצא מהעסק עם שריטות בלבד אבל הפרופלור והמסגרת של המנוע מרוסקים לגמרי.
מקפלים וחוזרים לגמלייה לבירה צוננת וארוחת ערב שבני מארגן.

למחרת השכמה בחמש. קפה שחור מגעיל ממים שלא הספיקו לרתוח ויאללה לשטח.
ממריאים וטסים צפונה עד חצבה ובחזרה- טיסה שקטה ונעימה של שעה ורבע. הנוף של הערבה יפיפה וכמובן שונה מאד מהנוף שאני רגיל לטוס בו. פגשתי דורסים גדולים ואיילה. טסתי נמוך בתוך נחלים ובין גבעות סלעיות.
מגניב.

נחיתה, קיפול ושלוש שעות נהיגה הביתה.







תמונות שצילמה גילה, אישתו של טדי:
 
תמונות שצילם תמיר:
 
סרטון וידאו שצילם תמיר:

שרשור סיכום הארוע בפורום ממ"רים
שרשור תמונות ווידאו בפורום ממ"רים
סיפור התאונה של עופר (בפורום)

טראק טיסת ערב
טראק טיסת בוקר

לוגבוק טיסת ערב
לוגבוק טיסת בוקר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...