יום שבת, 26 באוקטובר 2013

מסביב לשמורה ולאגמון החולה - 26.10.13

The Hula reserve
מתארגנים בשדה ליד איילת השחר בשבת בבוקר עם תומר אושרי ואיפקיס. קצת קרוב מדי לבתים, משתדלים לא להרעיש יותר מהדרוש.
אני ממריא ראשון וממתין באוויר, אבל לחברה לוקח הרבה זמן להתארגן ולהמריא. למעשה איפקיס ואושרי לא ממריאים בכלל כל אחד מסיבותיו. אחרי כ30 דקות המתנה שכוללים כל מני משחקים של טיסה נמוכה והקפת שדות מעגליים אני מתיאש. גם תומר, שכן המריא, נעלם ולא עונה לקשר כנראה בגלל תקלה.
אני מחליט לצאת לטייל לבד. מצפין לכוון החולה ומקפיד לא להכנס לשטח השמורה. המון ציפורים גדולות באוויר - חסידות, עגורים, דורסים שאני לא מכיר.
ליד אגמון החולה אני מבחין בשני אנשים עם טיסן על הקרקע. טיסן?  הדבר הזה ענק! אני עושה מעבר נמוך כדי לראות יותר טוב - טיסן בגודל של מכונית כמעט, צבוע בצהוב ואדום.
ממשיך לאגמון החולה ומקיף אותו מצפון. המון טרקטורים בשדות מכינים את השטחים לזריעה לפני הגשמים.
המון ציפורים בכל מקום.
הדלק מתחיל להדאיג אותי קצת. בזבזתי המון ממנו בהמתנה, ויש לי רוח אף בחזרה לשדה, ולמרות שהייתי שמח לטייל עוד ולטוס דרומה לאורך הירדן, אני חוזר לנחיתה באיילת השחר.





טראק
לוגבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...