יום חמישי, 25 ביולי 2013

ג'אסר דור, וסביב בנימינה 25.7.13

Zichron

יום חמישי, שש ורבע בערב. שי ואני בשדה הצפוני של ג'אסר. בשדה רוח מערבית של כ7 קמ"ש. שי ממריא ראשון. אני מועד בנסיון ההמראה הראשון ומתבחבש קצת עם ההתארגנות לנסיון השני. ממריא ב6:35 ואנחנו יוצאים צפונה לאורך החוף.
הים והחוף יפים כרגיל והעולם כולו שטוף באור צהוב כתום של השקיעה המתקרבת. מעל דור אני מטפס ל150 מטר, פותח טרימרים  עד הסוף ופונה מזרחה.
האוויר פנימה מהחוף קצת בועט אבל החופה שומרת על יציבות. עוד לא התרגלתי לתכונה הזו שלה. די מוזר.

טס לאורך כביש 2 עד לזכרון, שי משום מה לא בא איתי, אני רואה אותו טס נמוך דרומה על החוף. ממשיך דרומה לאורך כביש 4 בגובה הרכס של זכרון.
דרומית לזכרון שי שוב איתי ואני מחליט שצריך להקיף את בנימינה.
בחזרה  מעל בית חנניה אני מבחין במסוק בשעה שתיים שלי טס דרומה ומעט יותר גבוה ממני. אני פונה חזרה מזרחה כדי להתרחק ממנו ולתת לו לחלוף.
חוזר לשדה לנחיתה וקיפול מהיר בינות לנחילי היתושים שזוללים אותי בכל פה.




הנפה. צילום: שי  מ.


לוגבוק
טראק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...