יום שישי, 20 באפריל 2012

מבנימינה לאורך החוף


Jiser A Zarka 

פוגש את תמיר ועומר בשדה הצמוד לרחוב הקציר ולחורשה. תמיר ממריא ראשון ועומר אחריו. אני ממריא אחרון מול רוח מזרחית קלושה ועם קצת פחות מארבע ליטר דלק במיכל.
חובר לעומר ותמיר באוויר ואנחנו יוצאים לכוון ג'אסר. האוויר יציב מאד אבל הרוח בגובה קצת יותר חזקה - כ10 קמ"ש.
מעל החוף פונים צפונה. הים מאד גלי וגבוה וכמעט שאין רצועת חוף ליד בריכות הדגים. עומר קצר בדלק, נוטש אותנו די מהר וחוזר לנחיתה בשדה. תמיר ואני ממשיכים צפונה כמעט עד דור שם אני נזכר שבעצם גם לי אין כל כך הרבה דלק וכדאי לחזור.
הרוח בינתיים קיבלה רכיב דרומי שלא מקל על החזרה ואני משתרך ב22-25 קמ"ש, מוטרד מהשאלה "האם יספיק לי הדלק כדי לחזור ?"
ליד מעגן מיכאל אני מחליט לחתוך ישר לבנימינה מעל ברכות הדגים ומעל הקיבוץ ולא להמשיך לאורך החוף עד ג'אסר כך שאם יגמר לי הדלק, לפחות אנחת מזרחית לכביש החוף במקום שקל יותר להחלץ ממנו.
אני נושם לרווחה כשאני מגיע לכדי קו גלישה לשדה שלנו ונוחת עם פיינל ארוך מאוד בגלל השיפוע של השדה, עם כחצי ליטר במיכל.



סרטון שצילם תמיר:


תמונות שצילם תמיר:


שרשור בפורום ממ"רים
טראק
לוגבוק

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...