יום ראשון, 5 בספטמבר 2010

3.9.10 נחיתה "לא מתוכננת" במגרש הגולף של קיסריה


IMG_9647
לקראת ראש השנה נפגשים ליד ארובות חדרה ממ"ריסטים מהדרום ומהצפון לטיסה משותפת הכרות וריכולים.
הרוח שהיתה אמורה להסתובב ולהיות מערבית נשארת דרום מזרחית עד דרומית במהירות של כ10 קמ"ש. מגרש החניה המלא גם הוא לא תורם או מקל על ההמראות.
החברה ממריאים מזרחה על מסלול די קצר שמסתיים בסוללת עפר. כשאני ממריא, הרוח כבר די דרומית. אני מניף קדמית ומצליח לכוון את עצמי לפרצה בין הדיונות לכוון תחנת הכח - רץ רץ, כשפתאום נגמרת לי האדמה עם מן תהום של מטר וחצי. אני צועד אל תוך האוויר - המצנח צולל קצת ומרים אותי.
יוצא צפונה מעל קיסריה העתיקה, טס לבד כי מי שהמריא עשה זאת כבר לפני. מרגיש מצויין באוויר המעט פעיל. מתישהו חלפה בי המחשבה - "הממ, מזמן לא היתה לי איזה תקלה משמעותית...".
ליד ג'יסר א זרקא אני מבחין בארנון וווילאם טסים דרומה מזרחית לכביש 2 ומחליט לחבור אליהם. טסים קצת ביחד כשהם עושים פוזות למצלמה.
מגיעים למגרש הגולף של קיסריה - שטח ענק של דשא מטופח, אנשים קטנים מטיילים למטה וכלי רכב חשמליים נוסעים מפה לשם.
אני מתחיל לטפס כדי שלא תהיה לי בעיה לעבור מעל השכונה מדרום לגולף כשלפתע המנוע מתחיל להוריד סל"ד וכבה. שיט !
אני בוחר איפה בדיוק אני רוצה לנחות ועושה שמיניות ו360 כדי לאבד גובה מעל המגרש. פיינל ארוך, פלייר ונחיתה עם כמה צעדי ריצה. מפיל את המצנח וחושב על פינוי מהיר של הציוד כדי לא להפריע לגולפאים. ארנון מתקשר מהאוויר לשאול מה קרה ואם הכל בסדר.
אני טיפה בהלם, נראה שהשקעתי הרבה משאבים נפשיים בלהישאר cool מרגע הכיבוי ועד הנחיתה. אחד הגולפאים עוזר לי להתנתק מהחופה ומציע לי מקום להניח את הציוד כך שהוא לא יפריע לאף אחד.
גולפאי אחר מארגן לי פינוי החוצה מהמגרש בעזרת רכבי הגולף.
אני מתקשר לעמית להודיע על מצבי העגום והוא מבטיח לבוא לחלץ אותי.
דוחף את המצנח באי סדר לשק שלו ומקפל את הרתמה של המנוע. נדרשים שני רכבי גולף כדי להוביל אותי, את המנוע ואת המצנח למגרש החניה שם כבר מחכים לי עמית ושי ומסיעים אותי ואת הציוד חזרה לשדות ים.





סרטון שצילם עומר:


דיונים קשורים בppgisrael:
1
2
3

לוגבוק
טראק ( חלקי - הGPS כבה )

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...