יום שלישי, 11 באוגוסט 2009

טיסת ערב ביום ההולדת שלי


רמות מנשה
ממריא ב19:00 מצומת רמות מנשה לרוח מערבית וטס באור השקיעה באזור. באז מעל הבית של ליהיא ברמות מנשה. חיילים בניווט מנופפים לי. ממשיך צפון מערבה למחלף עין תות ומשם לאליקים. פוקח עין לתנועת מסוקים אחרי שהבחנתי בשני מסוקי דולפין חולפים בסביבה. עובר מעל פאתי אליקים ופונה לדרום מזרח לרמת השופט - חולף מעל עמק הזיתים והבית של יפתח ותמי. פונה מעל המועצה האזורית חזרה לשדה ופותח טרימרים מול הרוח. עושה כמה פיינלים עם הליכה מסביב עד שאני מרוצה מהגישה ונוחת.
שני חברה צעירים מאליקים מופיעים. אחד חניך בקורס גלשנים לפני שלב ההרים והשני "טס פעם בנתניה עם חבר שלי שלמד מהאינטרנט". מפטפטים על נפלאות הרחיפה בעוד אני מקפל את הציוד.
חוזר הביתה מרוצה - דרך נפלאה לסגור את יום ההולדת שלי !

טראק
לוגבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...